loading...
♥سایت تفریحی سرگرمی دوست من♥
لیلا بازدید : 105 تابستان 1393 نظرات (2)

 

خدایا قسم میدمت:به اشک چشمهای عاشق و معشوق که برای هم پاکترین در دنیاست
قسم میدم به لحظه در آغوش هم رفتن عاشق و معشوق که زیباترینلحظه در دنیاست
قسم میدم به لحظه بوسیدن لبهای عاشق و معشوق که شیرین ترین در دنیاست
قسم میدم به لحظه ای که عاشق و معشوق گرمای دست هم رو میفهمن که گرم ترین لحظه دنیاست
قسم میدم به دونه دونه ضربان قلب عاشق و معشوق که ب خاطر هم تند میزند ووالاترین دردنیاست
قسمت میدم به عشق که مقدس ترین کلمه دنیاست
قسمت میدم ب همه ی مقدسات و پاکی ها و بزرگی خودت مواظب عشقم باش همیشه سالم و خوش نگهش دار....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بردیا شیروانی در تاریخ 1393/05/14 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

ایمان جان . سلام. من یک دندون کشیدم. حالا. وب سایتم را آبدیت کردم یعنی مطالب جدید گذاشتم. فیلم ما هم که گفتم می خواهیم بسازیم تا دو هفته دیگر آماده است. می توانی تبلیغ آن را در اسلایدر وبم ببینی. فعلا

این نظر توسط بردیا شیروانی در تاریخ 1393/05/11 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

ایمان جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

سلام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا به وبسايت من خوش آمديد اميد وارم بهترين لحظات خود را در اين وبسايت بگذرانيد من ايمان عبدي هستم ايميل : mydoost6@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت جیست؟
    به نظر شما بهترین برند گوشی موبایل چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 18,990
  • بازدید کلی : 91,661
  • کدهای اختصاصی
    Google translation.Please select your language
    ---

    ✘ ــهیچکســ ــتنهاییمــ ــرا ــحســ ــنکرد ✘