loading...
♥سایت تفریحی سرگرمی دوست من♥
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بردیا در تاریخ 1393/07/03 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

ایمان برو تو این آدرس و این ویدیو را ببین.درباره ی اساسین کرید هست که نشان می ده شیطان پرستیه. من دیگه بازی نمیکنمشکلک

این نظر توسط بردیا در تاریخ 1393/06/31 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

ایمان جااااااااااااااان عزیزم
همه زیبایی دارند ولی کسی نمی توانه آن را ببینه . این حرف رو نزن.
از وقتی که من با تو آشنا شدم گفتم چه پسر با ادبی
آلبوم آهنگ های فیلمم رو می زارم تو سایتت. دانلود کنشکلکشکلک

این نظر توسط بردیا شیروانی در تاریخ 1393/06/31 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

باشه ولی بزار خودم به تو زنگ می زنم .
شمارت رو به من بده
حالا نظرت درباره عنوان فیلم ما چطوره؟
من یک پست برات می نویسم. آلبوم آهنگ های فیلم ما هست. از سایتت دانلود هم بکن.شکلک


این نظر توسط بردیا شیروانی در تاریخ 1393/06/31 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

ایمان جان . سلام . نظرت درباره ی اسم فیلم ما چیه. عنوانش اینه
pirates legend
The Curse of the Black Pearl
یعنی:افسانه دزدان دریایی نفرین مروارید سیاه

این نظر توسط بردیا در تاریخ 1393/06/31 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

پس حیف شد نهشکلک
حالا اشکال نداره. من تا چند ماه دیگر فیلم آمادس. برات با پست نامه می رسونم تا هم منو ببینی هم فیلممو. پشت صحنه هم دارد. ولی حیف شدشکلک

این نظر توسط بردیا در تاریخ 1393/06/31 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

تهران. من تو تهرانم. شما چطور؟شکلک



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا به وبسايت من خوش آمديد اميد وارم بهترين لحظات خود را در اين وبسايت بگذرانيد من ايمان عبدي هستم ايميل : mydoost6@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت جیست؟
    به نظر شما بهترین برند گوشی موبایل چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 411
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 2,341
  • بازدید سال : 19,086
  • بازدید کلی : 91,757
  • کدهای اختصاصی
    Google translation.Please select your language
    ---

    ✘ ــهیچکســ ــتنهاییمــ ــرا ــحســ ــنکرد ✘