loading...
♥سایت تفریحی سرگرمی دوست من♥
ایمان عبدی بازدید : 73 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب بریدن طناب جدید Cut the Rope 2 1.0.2_آندروید

 دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید

حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ایمان عبدی بازدید : 417 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 2 1.1.1 برای اندروید

 

بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

 

ایمان عبدی بازدید : 63 تابستان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway_آندروید

 

بازی های اندروید

 در این مطلب ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

ایمان عبدی بازدید : 73 تابستان 1393 نظرات (0)

 دانلود مجموعه بازی کارتی مخصوص اندروید

بازی های اندروید

 آیا شما هم به کارت بازی های سنتی علاقمند هستید و می خواهید این بازی های را برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ ممکن است در اوقات فراغت خود ، کمبود یک بازی فکری و در عین حال جذاب را احساس کرده باشید ؛ بسیاری از کاربران حداقل برای یک بار هم که شده کارت بازی های سیستم عامل ویندوز را انجام داده اند ، نظر شما در مورد این بازی در سیستم عامل آندروید چیست؟ با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر...

ایمان عبدی بازدید : 423 تابستان 1393 نظرات (0)
دانلود بازی ایرانی قایق میوه Fruit craft v1.2.715برای آندروید
این بازی اولین بازی بر مبنای کارت در ایران است که توسط گروه آریاهمراه ساخته شده است. در این نسخه حدود ۲۰۰ شخصیت جذاب به مجموعه کارت ها اضافه شده است، همچنین شما می توانید با دوستان خود مشترک شوید و قبیله های متعددی را ایجاد نمایید. گیم پلی بی نظیر و روان، صدا گذاری عالی و گرافیک بالا این بازی را از تمامی بازی های ایرانی متمایز می نماید.
ایمان عبدی بازدید : 67 بهار 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه ۲۰۱۴!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

ایمان عبدی بازدید : 69 بهار 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی کرم ها (ورمز) Worms 3 1.82 برای اندروید

بازی های به روز برای اندروید

Worms نام یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.این بار بازی کرم ها را که جدیدترین نسخه منتشر شده ۲۰۱۴ از این بازی است را برای اندروید دانلود کنید! در این بازی محبوب تعدادی از کرم های دوست داشتنی با همدیگر به جنگ می پردازند ، پس خود را برای انجام این بازی دوست داشتنی آماده کنید ! با ما در ادامه همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

جوایز و پاداش های دریافتی را که به مرور زمان در طول بازی ورمز به شما داده می شود را جمع آوری کنید تا بتوانید قلعه خود را قدرتمندتر از دشمنان بنا کنید. در نبرد با دشمنان ، لازم است افراد خود را از میان جنگنده های سنگین، دانشمند، پیشآهنگی و سرباز کلاسیک انتخاب کنید ؛ هریک از آنان مهارت خاص خود را داشته و برای هدفی معین در نظر گرفته می شوند. مهارت های خود را به دشمنان نشان دهید تا بتوانید محدودیت های موجود را از پیش روی خود و سربازان خود بردارید ! Worms 3 علاوه بر امکان بازی با دشمن کامپیوتری ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دشمنانتان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. از این رو می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیازها و جوایز خود را به رخ آنان بکشید ! ویرایش جدید بازی کرم ها متناسب با حال و هوای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساخته شده است ؛ پیش بینی می کنیم از دست ندهید.

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا به وبسايت من خوش آمديد اميد وارم بهترين لحظات خود را در اين وبسايت بگذرانيد من ايمان عبدي هستم ايميل : mydoost6@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت جیست؟
    به نظر شما بهترین برند گوشی موبایل چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 411
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2,326
  • بازدید سال : 19,071
  • بازدید کلی : 91,742
  • کدهای اختصاصی
    Google translation.Please select your language
    ---

    ✘ ــهیچکســ ــتنهاییمــ ــرا ــحســ ــنکرد ✘